Inhandling av Cachingmaterial

Goda nyheter! Igår beställde jag geocaching-grejer för 50 brittiska pund. Det blev lite dyrare än jag tänkt mig (läs: fler grejer än jag tänkt mig), men det är ju trots allt geocaching vi snackar om! Så varför är detta goda nyheter för dig? För att det betyder att det kommer fler cacher till Kungsbacka såklart 😀

Jag har tidigare fått positiv respons på min decon container (Sheepish) så det blev hela tre sådana. Ett antal mindre och mer normala behållare, inklusive två nano, blev det också. För att inte tala om den kamouflerade sten-cachen man alltid läser om men aldrig ser på riktigt! Ja, det blir nog en del att se fram emot. Här är hela listan:

  • 1x Bison Monster Micro-Cache – Gold
  • 1x All Weather Safety Whistle
  • 3x Decon Kit Cache
  • 2x Micro Test Tubes
  • 1x Textured Rusty Brown UK Geocachers Magnetic Nano Size
  • 1x Micro Cache Stone
  • 3x Small Brown Microcaches
  • 1x EST. 2000 Ringer T-shirt – b. Medium
  • 1x Camouflage Microcache Bags
  • 1x Nano Cache Silver

Jag har tidigare handlat hos Box64.com, men denna gång blev det ukgeocachers.co.uk. Om några dagar får vi se vem jag är mest nöjd med. Håll ögonen öppna efter nya cacher den kommande tiden 😉

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Allmänt, Cacher, Föreningar & webbsidor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

