Många Lokala Cachare

Var kommer alla dessa cachare ifrån? Till eventet i Gäddevik nu på lördag, som jag redan talat om ett antal gånger tidigare, kan det dyka upp uppemot 25 deltagare, samt ett antal hundar. Visst, vissa är familjer, men ändå. Jag hade räknat med kanske fem-sex stycken totalt 😛 Säkert en del Göteborgare…

Fast det är ju bara roligt! Det kommer blir trångt runt den öppna elden (tar med så vi kan ha två), men vad gör det? Jag känner på mig att det här kommer bli en höjdare, jag kan knappt vänta!

Ses vi i Gäddevik Lördagen den 25? 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

