Geocaching Videoblogg

Trots dess urkassa kvalitet och det faktum att allt jag hade gjort var att lägga musik till ett bildspel tycktes folk uppskatta min sammanfattning av 2008. Därför blev jag inspirerad och ville ta det ett steg längre. Så jag letade reda på den gamla kameran ute i garaget, skaffade ett videoredigeringsprogram och vips så hade en video skapats!

Eller, ja, så enkelt var det inte. Det tog många timmar av redigering, och då jag aldrig provat på detta tidigare var inlärningskurvan kanske lite för hög. Men, något blev det till trots allt, även om jag väl får erkänna att resultatet inte är det bästa. Och mig framför kameran? Inget bra alls 😛 Jag avskyr det! Geocaching får en verkligen att göra saker man aldrig skulle drömma om annars 😛

Men, det var ju roligt att det till sist blev till något. Om jag gör fler återstår att se…

***SPOILER VARNING***

Kolla även in cachen: Hamboli, av Team Millard.

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Allmänt, Cacher, Reseberättelser, Video. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Geocaching Videoblogg

  1. blaufish skriver:

    Fixa cache notifications så får du lite fler möjligheter att vara tidigt ute så du hinner före Nilo 😉

  2. Jozii skriver:

    Det är redan gjort 😀 Eftersom jag precis nyligen blev Premium Member kunde jag inte göra det när den här videon las ut, men nu så 😉

Kommentera

