Veckans Utmaning – Vecka 10

Veckans utmaning: Ta minst 10 cacher på en och samma dag.

  • Logga ditt försök genom att lämna en kommentar till detta inlägg.
  • Föreslå framtida utmaningar på samma vis.
  • Läs mer om Veckans Utmaning.

Lycka till 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Veckans Utmaning. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Veckans Utmaning – Vecka 10

  1. Jozii skriver:

    Haha! Ja du ska då alltid vara värst 😛 Fel vecka, bara 😉 (Hade faktiskt inte sett det inlägget, så nu får du inte tro att det var pga. det jag valde just den här utmaningen).

    Tänkte från början faktiskt också lägga till en bonusutmaning om att skriva långre loggar (minst 50 ord) på samtliga av cacherna, men tyckte att det liksom blev två utmaningar i ett. Jag ser nu att du var inne på samma ämne 😛

  2. Jozii skriver:

    Ja, då kanske jag själv skulle ta och logga mitt ”försök” på denna utmaning. Var idag ute på Onsala-halvön tillsammans med Team-CC. Det blev 10 cacher 😀

    Men! Den ena hade jag själv redan tagit. Så jag kan egentligen endast räkna 9 found denna dag.

    Och samma sak gäller även Team-CC, som också hade tagit en av de 10 cacherna redan. Så egentligen misslyckades vi båda 😛

  3. TimTim GO skriver:

    Mission accomplished, på väg hem längs älven.. 🙂

  4. The Explorist skriver:

    Var idag iväg och gjorde min del av utmaningen, det blev 35 st i Alingsås/Vårgårda.

  5. Jozii skriver:

    35 stycken på en dag? :O Vissa är ju galna 😛 Är säkert fler som nu kommer säga ”det har jag också gjort en gång”, men det är just det som är min poäng: ni är galna allihopa 😛

    Nejdå, men kul att så många gett sig på utmaningen denna gång 😀

  6. Penguin_153 skriver:

    Visste inte om denna utmaning, kul!, men fick ju det påpekat av Jozii efter att ha loggat Kollaberget som nr 15 i lördags (7/3). Det blev dock en cache till innan jag o Pellefant77 lade av för dagen.

  7. Jozii skriver:

    Ja, kul att du/ni lyckades 😀

Kommentera

