PI-event i Partille nu på Lördag!

Har du några planer för helgen? Klart du har! För du har väl inte glömt Ingabos PI-event i Partille nu på lördag?

Dagen börjar på givna koordinater klockan 12:14 (ja, 12:14). Det blir ”Poängpromenad”, vilket jag misstänker är göteborgska för ”tipspromenad” 😛 Det blir prisutdelning och koordinater till nyutlagda cacher lämnas ut. Klockan 16:00 blir det tid att jaga dessa nya cacher, och tydligen är det förslag på ett pizzeria-besök 18:00 till 19:30.

Så nu undrar jag, är det någon som är sugen på att samåka? 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Allmänt, Events. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till PI-event i Partille nu på Lördag!

  1. TimTim GO skriver:

    När åker vi? 😉

  2. Blaufish skriver:

    Skall nog dit. Du kan ju ta med mina batterier 🙂

  3. Jozii skriver:

    Haha, det ska jag göra! Om jag kommer ihåg det 😛

    TimTim, vad sägs om 11-tiden? Jag hämtar dig, eller du hämtar mig (vems bil tar vi?), och så plockar vi upp eventuella andra på vägen också 😀

  4. TimTim GO skriver:

    Låter bra Jozii, vi kan ta min bil så plockar ja upp dig vid 11.. Blir det fler som ska plockas upp så hojta..

  5. Jozii skriver:

    Super 😀

    Vi kan träffas nere vid Ingvars, då kan jag gå förbi några bekanta på vägen…

  6. TimTim GO skriver:

    Blir finnemang, 11 vid ingvars..

Kommentera

