Veckans Utmaning – Vecka 13

Denna veckas utmaning är en annan version av förra veckans utmaning gällande skrivandet av loggar.

Veckans utmaning: Skriv roliga/humoristiska loggar.

  • Logga ditt försök genom att lämna en kommentar till detta inlägg.
  • Föreslå framtida utmaningar på samma vis.
  • Läs mer om Veckans Utmaning.

Lycka till 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Veckans Utmaning. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Veckans Utmaning – Vecka 13

  1. hmkron skriver:

    Ok, jag ska försöka mig på den här utmaningen, men, jag har ett problem. Det saknas burkar i min omgivning.
    Inga taggiga enebuskar att krypa in och leta i.
    Inga stenar att lyfta på.
    Inga vägskyltar att klättra upp i.
    Jag skulle bli överlycklig för ett nytt geocache-äventyr. Det är troligen dags att tanka bilen och söka nya jaktmarker.

  2. Jozii skriver:

    Var bor du? Jag misstänker att det inte är nära Kungsbacka 😛

    Annars skulle jag vara mer än frivillig att ge mig ut och öka på populationen i ditt område 😉

  3. TimTim GO skriver:

    2 st mer eller mindre kul loggar avklarade, så nu e d bara resten kvar.. =)

  4. hmkron skriver:

    Har du vägarna förbi Jönköping eller närmare bestämt Habo (1,5 mil, N) så är du välkommen att slänga av lite burkar.
    Någon burk finns det kanske, men annars är det resor på 4 mil som nu gäller.

  5. Jozii skriver:

    Jönköping passerar man ju några gånger om året, men måste erkänna att jag aldrig brukar stanna till där. Kanske man borde göra nästa gång då, så du också får något att bita i…

    Annars får du flytta till Kungsbacka 😛

Kommentera

