Veckans Utmaning – Vecka 18

Denna veckas CITO-tema i ära blir det såklart också en CITO-utmaning 😉

Veckans utmaning: Ta med en påse och plocka skräp när du är ute och cachar.

  • NOTERA: Att plocka skräp under ett CITO-event räknas inte. Det måste vara under en helt vanlig cachingtur.
  • Logga ditt försök genom att lämna en kommentar till detta inlägg.
  • Föreslå framtida utmaningar på samma vis.
  • Läs mer om Veckans Utmaning.

Lycka till 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Veckans Utmaning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Veckans Utmaning – Vecka 18

  1. Hudik-Lars skriver:

    Att plocka skräp vid andra tillfällen än CITO-event? Ja, det gör jag varje gång jag tar en cache (och annars också). Jag tycker inte om skräp i vår natur.

  2. Jozii skriver:

    Jättebra 😀 Jag hoppades någon skulle säga så 😛 Jag brukar själv vara ganska dålig på det, även om jag ofta tänker ”idag ska jag ta med en plastpåse och plocka lite skräp”. Och de jag varit ute och geocachat med tycks inte vara några stora skräpplockare heller…

Kommentera

