CITO- och WWFM-eventet – Summering

Jaha, då kom och gick den efterlängtade dagen. Och visst hade vi kul? Det blev en himla massa sopsäckar med skräp ute vid havet då vi under CITO-eventet gick där och plockade. Sedan blev det många förundrade mugglare och en rolig upplevelse under WWFM-eventet i Brunnsparken.

Tack till Gavia och Jasy, som gjorde ett jättebra jobb med deras 5:e årliga CITO-event. Det var kul, vi gjorde en insats för miljön, korven var god och priserna jättefina.

På kvällen begav vi oss till Brunnsparken mitt i centrala Göteborg, där vi exakt klockan 19:00 samlades för att under endast en kvart hinna logga besöket, ta ett gruppfoto, och dela ut ännu fler priser. Kul att även förbipasserande stannade upp för att ta ett foto av den underliga tillställningen.

Som följd av denna dag och de båda eventen har jag självklart fått för mig att skrapa ihop två bildspel, ett för vardera event. Det första – CITO-eventet – är redan klart (se nedan). För WWFM-eventet behöver jag dock fler bilder, så mejla gärna mig om du fotade under eventet i Brunnsparken (jozii89@gmail.com). Förutsatt att jag får ihop tillräckligt med bilder kommer det bildspelet att dyka upp inom några dagar.

Vill du ha tag i gruppfotot från ett eller båda eventen? Inga problem, jag har laddat upp dem: CITO, WWFM. Du hittar även McB’s gruppbild från CITO-eventet här (personligen tycker jag att den är bättre än min egen version).

Sist men inte minst, tack för ert deltagande! Förhoppningsvis ses vi igen, kanske under ett event i Kungsbacka nu under våren? 😉

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Bilder, Events, Video. Bokmärk permalänken.

Kommentera

