Månadens Cache, Juni 2009 – Vinnaren

Äntligen, Månadens Cache för juni månad!

Omröstningen är avslutad, och vinnaren är:

Down Under Kungsbacka, av TimTimGO

Grattis 😀

På andraplats kom Nidingen av Carlarna och tredjeplatsen gick till CyberJunkies Slickrock Waterfall. Min egen Cliffhanger och J-annies 270degrees, som annars hängt med väldigt länge, blev helt röstlösa denna gång och försvinner alltså helt från listan till nästa månad (men som vanligt kan de bli åternominerade vid ett senare tillfälle).

Det här innebär även att vi nästa månad åter kommer se både Nidingen och Slickrock Waterfall då dessa, med minst en röst vardera, automatiskt åternomineras.

Nu är det även dags att komma med förslag på ytterligare framtida nomineringar! Ni har fram till slutet av månaden på er. Lämna helt enkelt en kommentar till det här inlägget, eller mejla mig, med en länk till cachen ni vill ska nomineras och en kort förklaring till varför ni tycker just den cachen förtjänar att bli ”Månadens Cache”. Reglerna för nominering hittar ni här.

Tack till de som röstade, och grattis ännu en gång till TimTimGO och cachen ”Down Under Kungsbacka” 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Cacher, Tävlingar & Lekar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Månadens Cache, Juni 2009 – Vinnaren

  1. Team-CC skriver:

    Till månadens cache föreslås.

    Föreslår j-annies ”Take it easy” ute på Särö. Dels för en fantastisk vandring, bra och speciella cacher samt en kul upplösning.

  2. Jozii skriver:

    Jag själv skulle även gärna föreslå Lukas & Maltes # High Tech i Fjärås (lika bra att skriva det här så jag kommer ihåg det 😉 ). Den tyckte vi om!

  3. jan cardell skriver:

    Jag får väl propagera för mina cachar på Särö. Take it easy, Baywatch och In search of money eftersom Jozzi propagerar för sina. Det är en fantastisk natur och nu när solen skiner kan man kombinera allt på dessa platser dvs bada ,sola äta och cacha. Vad kan man mer begära.Jag kan ju inte rösta men jag hoppas det är några som besökt dem som finns med i skaran av röstande.
    Keep on Caching
    janne

  4. Jozii skriver:

    Propagerade jag för mina egna?

    Och enligt reglerna kan du rösta även på dina egna, för det är något jag annars inte kan kontrollera. Det var även därför jag la till regeln om att man kan rösta på fler en en cache 😀

Kommentera

