Veckans Utmaning – Vecka 27

Veckans utmaning: Logga en cache du länge sneglat på men aldrig besökt.

Du vet den där cachen du länge funderat över att ta men aldrig riktigt tagit dig tiden att besöka? Nu är det dags 😉

  • Logga ditt försök genom att lämna en kommentar till detta inlägg.
  • Föreslå framtida utmaningar på samma vis.
  • Läs mer om Veckans Utmaning.

Lycka till 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Veckans Utmaning. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Veckans Utmaning – Vecka 27

  1. Andreas skriver:

    Jag har inte åkt båt än som jag tänkte på förra utmaningen som du slängde ut, i morgon kanske det blir 2 i en smäll…:)

  2. Jozii skriver:

    Jag håller tummarna 😉

  3. The Explorist skriver:

    Jag har antagit utmaningen och loggat (Utsikt/View_Aspen) som jag länge väntat på för jag tycker att kartan ser finare ut med massa smiles gubbar.

  4. Andreas A skriver:

    åkte båt ut till brännholmen igår och gick över till galterö och logade cachaena där! Och det har jag tänkt på i ett parveckor utan att komma iväg. Längst ut på Galterö är man ganska nära de stora båtarna som åker in och ut från göteborgs hamn, och på ett annat ställe får man ta av sig skorna och vada över ett grunt vatten för att komma ut till en annan ö och logga cachen.

    Jag har alltid trött att det alltid är kallt att bada i havet! Men vattnet var..typ varmare än i ett badhus..Iaf där det var grunt. Hade varit kul med en termometer.

  5. Hudik-Lars skriver:

    Tog i dag en cache som jag har kollat på sedan maj, inte så länge kanske. Men med tanke på att den har legat på hemma mark, inom någon mil, så borde jag ha tagit den tidigare.

    Men nu är den tagen i alla fall.
    S/S Picardier

Kommentera

