Veckans Utmaning – Vecka 34

Veckans utmaning: Fixa till en skadad cache.

Hur ofta har man inte stött på en cache som varit blöt innuti, haft en full logg, eller kanske till och med varit trasig? Nu är det dags att göra en god gärning! Något så enkelt som att torka ur fukten ur en burk kan vara tillräckligt.

  • Logga ditt försök genom att lämna en kommentar till detta inlägg.
  • Föreslå framtida utmaningar på samma vis.
  • Läs mer om Veckans Utmaning.

Lycka till 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Veckans Utmaning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Veckans Utmaning – Vecka 34

  1. Hudik-Lars skriver:

    Bra utmaning, det är något jag fösker göra så fort det behövs och jag har möjligheten

  2. Jozii skriver:

    Ja, samma här. Tyvärr är det många som inte ens lämnar en ”needs maintenance”-note. Men generellt sett brukar det funka bra 😀

  3. camdan skriver:

    I Söndags plockade jag in en arkiverad cachelåda.

    Cachen var en av de första jag hittade i Januari 2008. Den har varit Arkiverad i över ett år och eftersom cacheägaren bor i en annan del av landet och dessutom slutat cacha aktivt, misstänkte jag starkt att lådan skulle finnas kvar.

    Jodå… den låg under samma sten där jag hittade den förra gången. Jag tog med mig den hem och mailade ägaren. Han har dock inte hört av sig 😦

    Alltså en övergiven plastlåda mindre kvar i naturen. Alltid något!

Kommentera

