Veckans Utmaning – Vecka 36

Veckans utmaning: Förflytta minst tre geocoins och/eller Travel Bugs.

Coins och TB:n är kul! Denna vecka gäller det att flytta på så många som möjligt. Har du redan några hemma? Få iväg dem! Har du inte det är det bara att ge sig ut på jakt – eller skaffa några nya, oaktiverade och själv släppa iväg dem.

  • Logga ditt försök genom att lämna en kommentar till detta inlägg.
  • Föreslå framtida utmaningar på samma vis.
  • Läs mer om Veckans Utmaning.

Lycka till 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Veckans Utmaning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Veckans Utmaning – Vecka 36

  1. The Explorist skriver:

    jag har lyckats med denna utmaning… var på en ride ner till Åsa med frugan och hade med oss ett coin från Göteborg som placerades där nere och två med oss hem som skall besöka nya cacher här hemma.

  2. Andreas skriver:

    Jag har iaf loggat en tb som discovered..den var så stor at jag inte visste när jag skulle hitta en tillräckligt stor cache nästa gång, typ.

    Har lite dåligt flyt med min coinlista. Idag var jag iaf på Hönö och tittade runt lite i blåsvädret.

  3. Jozii skriver:

    Personligen har jag bara pillat på ett coin denna vecka. Jag borde också skicka iväg min egen TB jag köpte i sommar, men sparar den till ett särskilt tillfälle…

Kommentera

