Schleswig-Holstein Souvenir

Haha, det var ett otippat mejl jag just fick. Jag har tilldelats en ny souvenir på geocaching.com, utan att jag gjort något särskilt. Tydligen har man breddat antalet souvenirer som finns och nu lagt till de tyska regionerna. Schleswig-Holstein loggade jag i för något år eller två sedan. Men vore det inte roligare med souvenirer baserat på länder?

Fast svenska landskap kanske kan komma framöver. Det vore ju kul 😀

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Schleswig-Holstein Souvenir

  1. Hallén skriver:

    Även jag har fått Schleswig-Holstein souveniren, det börjar bli många tyska iconer nu, en effekt av Megaeventet för några år sedan…
    Men som du skriver, det skulle vara roligt med några för Sverige också, samt övriga nordiska länder.

  2. Jozii skriver:

    Tycker att de ska prioritera hela länder först. Alltså en sverige-ikon, en tyskland-ikon, osv. Men med tiden kan det bli kul med riktigt många souvenirer 😀

Kommentera

