Dags för underhåll? Eller: Ingen cachetorka här inte!

Sedan igår eftermiddag och till idag på morgonen fick vi minst 55 millimeter regn hemma hos oss. Jag vet inte exakt eftersom jag fick tömma regnmätare en gång… Nu sitter jag och funderar på vilka cacher som är mest utsatta för skyfall. Jag har en mystery som har försvunnit ett par gånger utan att jag förstått hur som jag skall kolla. Enda sättet den kan försvinna är om någon inte lägger tillbaka den, eller möjligen extremt högt vattenstånd. Nu har jag chansen att få reda på det 🙂

Det skulle vara intressant att höra om någon annan har cacher som de ansett ligga säkert ändå har drabbats av skyfallet i göteborgstrakten.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

