När på året cachar du?

När jag sitter här och försöker bli klar med min bok så fick jag en känsla av att det där med sommar och semester inte nödvändigtvis innebär geocaching. Jag konsulterade min statistik och konstaterade att de tre månader med lägst aktivitet är december till februari, vilket inte är helt oväntat. Lite mer oväntat är att dessa följs av juli och juni (juni delat med mars)! Detta beror i mitt fall på att hus, trädgård och båt haft högre prioritet än geocaching.

Mina mest aktiva månader är augusti och september. Det beror säkert på några olika faktorer, till exempel: Det är mindre att göra hemma, och att det kan finnas svamp i skogarna.

Det skulle vara roligt att höra hur det ser ut för andra. Planerar ni er semester för att cacha, eller finns det annat i livet som till och med är viktigare än geocaching? 😉

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

