Geocaching 2012

Äger du även Geocaching Pocket? Klicka här!

Året börjar så sakteliga att gå mot sitt slut och mina tankar går mycket kring geocaching i allmänhet och bloggen i synnerhet inför 2012. Jag sparar nyårshälsningarna till senare, men redan nu spånar jag på idéer. Heter det så? Spånar?

Den som följer bloggen vet att jag har en förkärlek för undersökningar. Jag älskar feedback – positiv som konstruktiv – och utnyttjar mig gärna av läsarsvar och -kommentarer. Jag har redan kört en allmän undersökning om hemsidan för ett tag sedan. Nu är det dags för dels konkreta förslag, dels kommentarer om boken Geocaching Pocket. Svara gärna på frågorna i formuläret ovan. Äger du dessutom Pocket, klicka på länken. Svaren uppskattas mer än du anar!

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer. I run a podcast — The TLI Podcast, check it out on Itunes — and write on "The Longform Interviewer", www.thelongforminterviewer.com.
Det här inlägget postades i Allmänt, GeoBloggen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

