Lucia Event 2012 i Växjö

WOW nu skall jag vara helt ärlig och då måste jag säga att detta eventet var helt klart de bästa jag någonsin besökt, bättre än FAD 2012 tillockmed. Vi åkte från Tidaholm vid 8 på morgonen och för natten mellan LÖR-SÖN var hotell bokat i växjö. Vi kom fram vid 11.30 och var så förväntansfulla. Möttes av en ström springande FTF jägare. Nu är det inget vi jagar så vi gick och sa hej fick koordinat lappen och satt i väg. ÅÅÅ de var ju så bra gömmor och vi han med 13 innan korvfika och väntan på mörker släppet och av dessa tog vi alla utom UV ljus då vi saknar detta attribut. Många kort har jag tagit och kul har jag haft, många alias som kändes igen och många som jag nu lärt känna lite grann. Tack BUMBA med vänner!!!

 

Dagen började med snöyra och inte så bra kännsla då det sår ursigt ut, men iväg åkte vi i hopp om att det skulle bättra sig neråt i landet och visst så var det superbra tillslut. Ingen frös och ingen blev blöt, vi vart varma och glada av kaffe samt att vi snugga till oss lite korv Tack till Malaren.

Med frukt kaffe pepparkaka och korv i magen så tog vi oss an mörkret och dessa gömmor var ju så bra, alla var ju reflexiga och bra och ingen av alla dagens och kvällens gömmor var lik någon annan utan ofantligt bra gjorda. Vissa liknade några man sett under gångna året men inte helt lika ändå. Men några av ju så unika och häftiga att man bara går och småler.

 http://coord.info/GC41R5T

När nattgömmorna var loggade begav vi oss till Hotellet och där blev det snabb dusch och ombyte och ner för mat! Upp på rummet igen och nu tröttare än vi någonsin varit och kl. visade 21:04 laddade in gömmorna förhand i gpsérna och sen planera morgondagen samt borsta tänderna och somnade.

Dag 2 var vi såklart tillbaka i skogarna och loggade fler burkar, nu när jag är åter hemma så har jag loggat 24 Lucia burkar samt 6 Lucia mörker samt 1 i stan vid hotellet, och sen GC42H35 Event Memorial -12, innan färden gick hem mot Tidaholm igen.

Tack till en de sista personerna som gjorde denna helgen möjlig.

Tack  BOJIP Birgitta 

Tack till mannen min, Uffe för att du var hemma med barnen och jag fick åka!

 Image

Image

 

Image

Om U+L & CO

U är min man Ulf, L är jag Lena och CO är våra barn Cornelia och Olivia 6 år resp. 4 år, väldigt vana geo barn med näsa för plast!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lucia Event 2012 i Växjö

  1. esban Es-björn skriver:

    Något har hänt med skrifte inte läsbart

  2. Valstad skriver:

    Jag ser det tydligt och väl läsbart!

  3. bojip skriver:

    Inga problem att läsa här heller. En helt underbar helg!

  4. royalfrodemos skriver:

    Blir inte mycket bättre 🙂
    Det låter så himla mysigt, tack för trevlig läsning.

Kommentera

