31 Dagar i Augusti

Ja det vet ni ju alla att man fick souvenirer under augusti månad, och det är ju lätt att vara efter klok, jag skulle inte satsa på detta då jag såg det som ganska omöjligt så dag 3 en obokad dag men massa möjligheter valde jag att inte logga en burk eller valde och valde det blev så och det gjorde mig inget då ….jag skulle ju ändå inte hålla på med sådant….som att jaga mål, souvenirer, ftf ….skit fick jag då den 3 aug var den enda dagen vi missa, SURT SA RÄVEN OM RÖNNBÄREN!! 

 

Den 29 augusti så blev det nästan ingen burk men då var mannen måttligt glad och som mitt inlägg på FB som lyder …Nu blev mannen arg när jag sa att vi inte får någon souvenir i dag……vad i helvete…vart har vi närmaste burk……ja han har åkt nu 21,40 med ficklampan och gps en……vi missade inte den dagen!!

Hur har det gått för er andra?

Hur var era ansatser i början?

Var någon dag extra jobbig?

Min tanke var att klara minst hälften av dagarna och det klarade ju vi, men som sagt hur tänkte jag den 3 aug…..

Om U+L & CO

U är min man Ulf, L är jag Lena och CO är våra barn Cornelia och Olivia 6 år resp. 4 år, väldigt vana geo barn med näsa för plast!
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till 31 Dagar i Augusti

  1. Vallafrun skriver:

    Jodå visst blev det 31 souvenirer och en loggad challenge som gick ut på att man skulle ha loggat 31 dagar i augusti. Challengen fanns i Köpenhamn där jag råkade vara den 31 augusti.

  2. royalfrodemos skriver:

    Ska jag vara helt ärlig så sket vi i att man fick souvenir för varje dag, men det blev några i alla fall. Går ju inte att hålla sig helt passiv. Men, ännu en ärlighet, det var inge vidare snygga bilder.

  3. Cykelsnubben skriver:

    ”Hur det har gått för oss andra”..?

    Jodå, vi orkade att skriva in en punkt efter avslutad mening, samt ett kommatecken på rätt ställe…..
    Detta utan ”särskriv ning”, etc:-)

    Förutom detta, så VAR vi på väg VART någonstans?
    Jo, på ett par omvägar, på väg hem från jobbet:-)
    Mestadels i Helenelundområdet.
    Det är ett litet tips, detta.
    Dvs. att inte sticka direkt hem efter arbetsdagens slut.
    Utforska närmiljön, vad gälller geocachinggömmor.

    Adios!

  4. Inga Johansson skriver:

    Jodå, det blev minst en cache varje dag. Trodde inte jag skulle kunna klara det. Men jag engagerade alla CO i trakterna hemomkring så vi såg till att det publicerades minst en cache om dagen. Sen avslutade vi med ett grillevent den 31:e. Ungefär 50 personer dök upp. Jättekul!

  5. crapmaster skriver:

    Det blev 31 stycken för mig. Hade semester större delen av augusti så det var hyffsat lätt fixat att få till en om dagen. Lyckades dessutom att under denna tid logga 3 länder på samma dag på en resa till Puttgarden för att bunkar lite dryck.

    Måste tipsa om den lätt häftigast cache jag loggat hittills. Om ni är i Puttgarden måste ni verkligen försöka logga denna. I skrivande stund har den 1339 favoritpoäng vilket ger en viss hint om att det är cache lite utöver det vanliga.
    http://coord.info/GC2V2QB

  6. Lotte skriver:

    jag blev lite obstinat och tvärtemot. Så jag cachade mindre än någonsin i augusti. Inte enbart för att jag tycker souvernirerna är fåniga, utan också för att annat i livet kom emellan 🙂

Kommentera

