Paraplyet.net

Paraplyet.net har en wiki för entreprenöriellt lärande. Och däri en avdelning om geocaching.

Alexander Hallberg mejlade mig i dag med en önskan om hjälp att utöka just geocaching-delen. En sammanfattning av vad geocaching är med, om jag förstått det hela rätt, fokus på GPS i till exempel skolan. Ett ämne som jag skrivit en hel del om här på bloggen.

Tyvärr känner jag mig inte manad att själv göra något åt detta för tillfället. Men kanske är någon annan därute som gör?

Om Johan Dahlberg

Former journalist, avid traveler and hobby photographer.
Detta inlägg publicerades i Allmänt, Föreningar & webbsidor. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Paraplyet.net

  1. blaufish skriver:

    De skulle kunna börja med att LAGA inloggningen till sin wiki!!! GAAAH! Kan du maila honom och infoa om att wikin dirigerar till server.grul.se och loggar man in där blir man inte inloggad på wikin.

  2. Johan Dahlberg skriver:

    Jag mejlade honom 😀

Lämna en kommentar